niedziela, 3 czerwca 2012

AdBuster - pogromca mitów reklamowych.

Tym razem poruszę temat z zupełnie innej beczki.
Jestem uzależniony od Youtube i co jakiś czas trafiam na prawdziwe perły.
AdBuster obdziera idiotyczne reklamy z ich mamiącej magii i pokazuje, jak łatwo wpaść w ich sieć.
Ile razy, kupując rogalik 7days, byłem rozczarowany jego wyglądem i zawartością? Ile razy zastanawiałem się jaka jest róźnica pomiędzy Red Bullem a Be Power? Tysiące razy. I zapewne tylko z własnego lenistwa i naiwności dawałem się ciągle wpędzać w reklamowy róg.
AdBuster ma swój urok amatorskości, kumpelskich porad i smykałkę do zrób to sam Adama Słodowego. Nie jest to wyżyna montażu, ale ja takie filmy najbardziej lubię oglądać.

Dlatego i Wam postanowiłem polecić filmy AdBustera i wierzę, że chłopak będzie ich nagrywać jeszcze więcej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz