piątek, 4 stycznia 2013

Balmain 2013, grypa i inspiracje.

Grypa szaleje. Jak to w sezonie.
Dopadła mnie, więc nie jestem w stanie ani jeść, ani myśleć normalnie.

Grypa grypą ale jest nowy Belmain, który swoją męską kolekcją zainpirował mnie do myślenia o stylu w 2013 roku.
Długo myślałem o kolorach, w jakich będę czuć się dobrze, a których jeszcze nie mam w swojej szafie.
Wymyśliłem:

BORDO:


CIEMNY GRANAT (wpadający nawet w grafit):



Od zawsze noszę się na niebiesko. Wiem, że jest mi dobrze w tym kolorze, ale tym razem postawię na jego ciemną stronę w połączeniu z kolorem wina i krwii, aby ożywić całość. Bordo i granat będą pasowały również do odcieni szarości, a rzeczy w tym kolorze mam kilka.

A jakie są Wasze pomysły na kolorystykę 2013 roku?

Propozycja od Balmain najbardziej przypada mi do gustu ze wszystkich projektantów. Świetne kroje, stonowane kolory, minimum dodatków. Świeżo, chłopięco, ale w klimacie militarnym.








 

1 komentarz:

  1. Dla mnie nr 1 na najbliższy sezon to różnego rodzaju odcienie zieleni butelkowe. Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń