czwartek, 25 kwietnia 2013

Reserved lookbook 2013

Marka Reserved rozwija się w szalonym tempie i z sezonu na sezon zaskakuje mnie coraz bardziej. Po genialnej casualowej kolekcji jesień/zima byłem bardzo ciekaw, co Reserved zaproponuje modowym wyjadaczom na wiosnę/lato 2013.
Reserved śledzi trendy, ale sam również je kreuje. Nowy lookbook to tylko kilka propozycji marki, ale są one dość wyraziste i warto odwiedzić salon albo stronę internetową by zagłębić się w nowości w całości.

Poniżej kilka wybranych przeze mnie stylizacji, które osobiście mi się podobają:


Marynarka jest świetnie wykończona, a do tego spodenki w tym samym kolorze. Nosiłbym ten zestaw bardziej z t-shirtem, niż z koszulą.


Spodenki dresowe można nosić również z koszulą,co wyjątkowo mi się podoba, bo obala przekonanie, że dzianina dresowa nie może być elegancka.


Bardzo dużo kobaltów i niebieskości. Lubię ten kolor. Zwłaszcza w połączeniu z bielą, co daje efekt bardzo świeży i idealny na lato. Kobalt świetnie pasuje również do trendu fluo.



 Zestaw elegancki przełamałbym cytrusowym paskiem. Ale sam pomysł jednolitej góry jest genialny.


Poniżej propozycje Reserved na dodatki.
Moim faworytem jest miejska torba z flagą.





1 komentarz: