niedziela, 20 października 2013

Inspiracje.


Usłyszałem ostatnio, że gdy nie wiadomo jak się ubrać, najlepiej wybrać czerń i szarość. Nie zgadzam się z tym zdaniem, bo właśnie ubrać się niebanalnie w czerń jest sztuką. I ja się cały czas tego uczę.


W tym sezonie nosimy kratę. Bardzo mnie to cieszy, bo dobrze w tym deseniu wyglądam. 


Jeansy i swetry. Uwielbiam! Oldschoolowy look, a jaki wygodny! I nadal szukam dla siebie idealnego golfu.


Skreślam facetów, którzy noszą wysokie buty, do tego zakładają rurki. Sztyblety trzeba umieć nosić i nie zawsze wygląda to dobrze. Na zdjęciu jednak niedbały styl do mnie przemawia. 


Bajka! To już wyższy stopień wtajemniczenia. 



Mam ochotę na deskorolkę wiosną. Ale właśnie taką jak powyżej. Czy jest to fishka? Tego nie wiem. Może ktoś z Was się na tym zna i może mi pomóc?

1 komentarz: