wtorek, 1 lutego 2011

Andre Ziehe by Costas Avgoulis for Gamos Magazine

Od tego momentu rozpoczynam serię postów szumnie zatytułowanych: Model By Photographer. Mam zamiar przedstawiać Wam co ciekawsze sesje zdjęciowe, subiektywnie wyselekcjonowane.
W morzu zdjęć i sesji ciężko czasami wyłapać perły. Większość oparta jest na podobnych sobie zasadach: model lub grupa modeli na tle rozmaitym tudzież ten sam model powyginany w tylko jemu znane figury. Dlatego postanowiłem docenić sesje, w których pokazana jest nie tylko moda, ale i piękno ciała i pomysł na połączenie jednego i drugiego.

Na pierwszy ogień zaprosiłem fotografa z Grecji: Costasa Avgoulisa. Współpracuje on z greckim Vogue'm (kilka okładek i sesji głównych) i Gamos Magazine. Przeglądając prace Avgoulisa widać jego zachwyt nad plastyką ciała (zwłaszcza męskiego), zabawę światłem i miękkością ze światła wynikającą. Nie obce są też grekowi wariacje z grafiką, co widać dokładnie w ukazanej przeze mnie sesji.
Andre Ziehe to brazylijski model o zielonych oczach i 188cm wzrostu. Ma już na swoim koncie sesje dla Dolce & Gabanna i brytyjskiego GQ, a także użyczył swojego ciała na okładkę singla Lady Gagi "Alejandro" (czy istnieje lepsze medium promocji niż Gaga?). Jak widać, nie tylko brazylijskie piękności potrafią zawojować światem.
Oto wynik współpracy greka i brazylijczyka:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz