sobota, 2 marca 2013

Jest Fajnie od Magdy Barcik and Little Prince



Miałem o tym napisać już w styczniu, ale czas leci jak wariat.

Dostałem w prezencie od Pstrobazar dwie niesamowite rzeczy:


Kubek od Magdy Barcik. Wyjątkowo lubię jej wyroby, zwłaszcza te ze zwierzętami, bo są naprawdę piękne.

Drugą rzeczą jest notes. Pstrobazar dobrze wie, że lubię mieć pod ręką zawsze jakiś notatnik. Każdego roku kupuję dziennik, by po latach wracać do niego i śmiać się z siebie. Tym razem to Pstrobazar sprezentował mi dziennik i to nie byle jaki:





Lots-of-dots produkuje, sprowadza i sprzedaje rzeczy kolorowe i unikatowe. Trochę to przypomina sklep FLO, ale jakość i design jest znacznie lepszy. 

Notes jest tematyczny. Mały Książe jest znany na całym świecie i mieć go przy sobie to spora frajda. Okładka jest miekka i zamykana na gumkę, kartki grube, przez co całość wygląda bardzo elegancko. Plusem (a dla niektórych pewnie wadą) jest brak dat, są specjalne komórki do wpisania treści i daty, ale notes nie trzyma się ściśle trwającego roku kalendarzowego. Dla mnie jest to zaleta, bo bywają miesiące, że nie piszę w nim nic i przez to nie marnuję papieru. Być może notes wytrwa ze mną do końca roku 2014.



2 komentarze:

  1. Fajne rzeczy, notes to mój faworyt, jest świetny.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń