piątek, 20 września 2013

Polski Adam Gallagher: STILYSTO.

I am Galla : tego bloga nikomu nie trzeba przedstawiać. Ani w Polsce, ani na świecie. Chłopak stał się w krótkim czasie IKONĄ męskiego stylu, inspiracją dla milionów blogerów. Jego stylizacje są zawsze przemyślane, kompletne po każdy szczegół. Najcenniejsze jednak w Adamie jest to, że przy każdej stylizacji wygląda męsko. Nie jest przebrany. Nie pajacuje, nie zakłada na siebie damskich ciuchów by pokazać, że jest modny i ma styl. Nie skacze po murach, drzewach. Jest fajnym męskim facetem. Zna się na rzeczy.
Wielokrotnie Adam był również i moją inspiracją.
Od dawna poszukuję polskiego Galli.

I chyba znalazłem:


Blog Andrzeja idealnie wpisuje się w mój gust. Chłopak jest tak samo przystojny i ma dobry gust co jego amerykański kolega. Ogromny szacunek dla fotografa Andrzeja, bo myślę, że ciężko byłoby utrzymać poziom ze słabymi zdjęciami. Czy jest to samorodek męskiej mody, czy może dobrze zorganizowany "produkt" marketingowy, tego nigdy się nie dowiemy. Obaj Panowie są "obdarowywani" ubraniami/dodatkami, ale przynajmniej robią z tego najlepsze stylizacje w sieci. I mam nadzieje, że nie tylko mnie Andrzej będzie inspirował.

Z pozdrowieniami,
Drągowski.

1 komentarz: